Monday, October 19, 2009

Too busy...!

looking at this page of my blog....
I feel that either I have become unproductive, or too busy to think and write.



Well, I had wished like hell for such days,
and its not that I regret but for this page of MY BLOG, which is free of any creative spark.

Days are so busy and hectic, and I feel so content and satisfied with myself.
sakoon itna he k mar jane ko ji chahta he
wese, kher esi bhi koi baat nhi, lekin din bhar ka thaka hara insan jab bistar par girta he to esi pursakoon neend ati he k jiski tamanna mene hamesha ki.

tum to jante ho blog k mjhe sochen bistar par girne k baad pareshan krti hain..
aur ajkal neend sochne ki mohlat nhi deti...!

mai khush hun aur khne ko ziada kch hota nhi he.......
lekin dil dukhta he k akhir tum meri zindagi ka aik aham hissa ho,
jin dino tum se door rehti hun, dil ko koi khalish stati he...
kher ajj madawe kliye haziri di....

zehn mai bht se khayaal hen magar itne khaas nhi k qalamband karun...
Take care...........
May I come sooner

2 comments:

Amna Amjad said...

blog kay saath saath main bhi yaad karte hoon tumhain...

Y@mna rehman khan...! said...

acha he koi to yaad krta he....!